Pages

Pesanan khidmat ringkas dari ~Hati~

(n_n)v


Tuesday, April 13, 2010

Akhirnye.... heeee... XD....



Akhirnya... setelah agak lame menunggu... aku dapat gak memulakan pengembaraan aku ke alam blog ni... heee... ^^

lame kowt... aku dah lame nak start menulis kat blog... tapi... ade je rintangannye... sekarang ni agak x busy... so.. ade mase sikit nak luangkan mase menulis...

ntah la... dalam hati... dalam rase... ade je yg x kena... aku tak tawu kenape... so aku decide la nak tangguh start blogging ni... so dengan rezeki yang Allah bagi ni... aku cuba sampaikan ape yg patut pade sume... berkongsi cerita dengan korang...

tujuan aku nak blogging ni... bukan nak buat tempat mengadu domba... bukan tempat untuk aku melahirkan rase x puas hati atau meninbulkan konflik... aku blogging sekadar coretan hidup aku... atau lebih tepat lagi.. aku menulis untuk aku... mengingatkan aku atau menyedarkan andai aku tersilap dalam membuat keputusan dalam hidup...

agar ianya menjadi kekuatan untuk aku terus teguh berjalan di muka bumi Allah ni... semoga ianya menjadi platform untuk aku menjadi lebih baik dan kuat dalam kehidupan yang penuh onak duri...

^^

0 comments: