Pages

Pesanan khidmat ringkas dari ~Hati~

(n_n)v


Wednesday, September 8, 2010

mahu... tapi... tak boleh lagi la...



setiap tempat di internet yang ku kunjung... rata-rata meriah dengan suasana bertukar ucapan salam lebaran eid mubarak... facebook... friendster.. blog... huhu... yang paling meriah sekali dekat fesbuk r...macam-macam jenis gambar salam lebaran ade... tag sana... tag sini... huuu...

aku seronok tengok sume kawan-kawan aku masing-masing happy nak sambut raya... sape la yg tak happy nak menyambut hari kemenangan tu... siap dapat duit kowt hari tu... kalau ade rezeki la... n kalau muke stay mude mcm aku ni... memang senang r dapat duit raye.. :D.. ahaks...

tapi tengah semua happy-happy ni... maaf lah... aku x dapat membalas ucapan korang lagi... sebab ape??? mood raye memang dah ade... baju raye dah siap beli... cume... entah... dalam hati ni... rase x layak nak menyambut hari kemenangan tu dengan kegembiraan kejayaan...

entah... bile aku check balik ramadhan aku tahun ni... aku rase banyak kelemahan... sedih ade... mcm2 perasaan campur tolak sume... nak luah memang susah... huhu... senang nak cerita... aku x bersedia nak mengungkapkan lagi ucapan hari kemenangan tu...

jika aku betul bersedia nak menang dalam bulan ramadhan ni... baru aku ucap kat korang semua... (n_n)...

tapi ramadhan tinggal 2 hari je lagi... hari ni... dengan esok... malam esok terawikh dah xde... adeh... T____T... memang terase ruginye yang amat... x tawu la... lepas habis ramadhan ni... kene buat complete checklist untuk satu bulan terus... perbaiki diri... (T_____T)...

aku memang x dapat nak balas ucapan-ucapan korang lagi... x tawu la korang bace blog aku ke x... tapi... harapnya korang semua tak terase hati sebab aku x balas ucapan-ucapan korang sume... huuu... T____T...

"aku mengharapkan ramadhan...
kali ini penuh makna...
agar dapat ku lalui dengan sempurna...

tapi ujianmu banyak menduga...
dengan mehnah dan ujian dunia...
aku tersungkur di depan pintu syurga...

hari kemenangan semakin tiba...
dengan alunan takbir gegak gempita...
tanda menangnya selepas berjuang sebulan lamanya...

sedang semua asyik dan gembira...
aku termenung sendirian penuh tanda tanya...
apakah ada untukku saat kemenangan
sedang aku rebah tewas dalam medan perang dunia??

tuhan..

pada-Mu ku pohon sejuta nur hidayah-Mu...
tetapkan imanku pada-Mu...
tetapkan hatiku dalam jalan-Mu...
hanya pada-Mu aku menyerahkan segalanya...

temukanlah aku dengan kemenanganku...
kemenangan meraih cinta-Mu..."

amiiin... (T____T)...






















hanya pada-Mu... hanya pada-Mu... hanya pada-Mu...
aku serahkan jiwa dan raga dan seluruh isi duniaku...
(T__T)..

1 comments:

.RSARA. said...

eid mubarak, muaz!
minal aidin wal faizin.
kullu 'am wa anta bikhair.

p/s: nk mention ag skali, ak still dpt dwet raya! ahahaha! kate umo 19 kan. :P :P