Pages

Pesanan khidmat ringkas dari ~Hati~

(n_n)v


Friday, July 16, 2010

minggu pertama di uia...



at last... hari ni free... bole update blog... yay!!! penatnye kelas... huuu... men bola lagi... ~_~"... x sempat nak nulis... huuu...

first week kat uia?? ntah la.... no komen.... semangat takde langsung.. tak tawu nape... kelas?? bayangkan... kelas aku pada hari isnin dan rabu... cume dari pukul 2.00 ptg hingga 3.30 ptg sahaja... huuu.. tetapi pada hari selasa khamis... kelas aku daripada 8.30 sampai 5 ptg... huuuu.. T________________T....

penat tu memang la penat... tapi kesian kelas petang aku... sebab aku tersengguk2 dalam kelas... huuu... malu jugak... hoho... tapi nak wat mcm mane... x leh lagi dah nak control mata daripada tertutup... huuu.. ~_~"...

lepas ni kene isi mase isnin ngn rabu tu study ca n dmc.. decision science pown mcm susah gak... huhu... pening2... huuu... yang takowtnye dengan CA... company accounting.. hopefully I can do it better this time... my accounting  courses usually get low result... atas pagar je... huuu.. kene target tinggi sikit lepas ni... huuu.. go muaz.. go muaz... hoho...

tido?? kene kurangkan tido.. walaupown hari ni memang terlajak yg teramat sangat... sebab mggu ni aku teramat la tak larat.. sume jumpe aku mesti cakap.. "muaz!!! baru bangun tido ke??" (~_~")... kalau sorang due takpe... ni aku jumpe kawan2 aku sume tanye mcm tu... sabar je la... huuu... sekang ni aku x kuat tido k... huhu...

lepas ni... kene beli kasut... my madam anisah dah 2 kali tegur pasal aku wearing selipars... after this i will always bring my summon book.... what the... huuu... ok madam.. lepas ni saye beli kasut... ngah pikir nak cekau mana duit nak beli kasut... huuuu... adoyai... ~_~"...

erm... saje celoteh dan berleter di tgh hari ni... stress... huuu... not worth reading actually... huuu... (n_n)

0 comments: