Pages

Pesanan khidmat ringkas dari ~Hati~

(n_n)v


Tuesday, August 10, 2010

alamak... x sedia lagi... T____T



esok puase!!!! aku x prepare pape lagi nak pose nanti!!! adoi!!! huuu... T____________T... takowt sangat jadi mcam ramadhan yang sebelum ni... x sempat nak khatamkan quran... harap2 la dapat khatam quran ramadhan kali ni...

punye la sibuk... (sibuk?? ke diri ni sengaja menyibukkan diri?? huuu... ~_~"...) bole plak terlupe dengan ramadhan... aduh... nasib ade adik yang mengingatkan... huuu... terime kasih dik su...

sebut tentang sibuk ni... aku teringat satu nasihat ibuku... ibuku... tak ernah berhenti mengingatkan anak-anakmu ini yang sering kali kali lupe... ^^... ibu aku pernah cerita... jika kita sibuk mencari dunia... maka Allah akan menyibukkan hal-hal dunia hingga kita terlupa akan kewujudan-Nya... na'uzubillah...  dan jika kita cuba untuk mencari ruang untuk berdamping dengannya... walaupun pada waktu itu kamu sibuk dan tiada mase... maka Allah akan panjangkan masamu supaya mereka boleh mencari rezeki dan berdamping dengan-Nya...

ya Allah... walaupun aku selalu je teringat akan nasihat ni... tapi aku selalu terlupe... kadang-kadang takowt juga kalau aku tergolong dalam kalangan orang yang rugi... na'uzubillah... entahlah...

aku harap ramadhan kali ni... lebih baik dari yang sebelumnya... n semoga ianya lebih indah dari yang pernah aku laui... (n_n)... amiiin ya Rabb... amiin...

0 comments: